Ljudska prava – Naš stav

Naša predanost poštivanju ljudskih prava

Kao međunarodno aktivna obiteljska tvrtka, svjesni smo svoje odgovornosti prema našim zaposlenicima, okolišu i društvu. Stoga smo predani poštivanju društvenih standarda, jačanju ljudskih prava i sprječavanju kršenja ljudskih prava.

Već 125 godina Miele stoji za visokokvalitetne kućanske i komercijalne uređaje kao niti jedna druga tvrtka i smatra se oličenjem pouzdanih i dugotrajnih proizvoda. Nepokolebljive vrijednosti tvrtke također uključuju odnos prema zaposlenicima i dobavljačima s poštovanjem i odgovornošću. Poštivanje ljudskih prava je nešto što se podrazumijeva za Miele u svim poslovnim aktivnostima – i bitno obilježje korporativne kulture.

Dugoročna implementacija SA8000 i Kodeksa ponašanja

Miele također od svojih dobavljača zahtijeva pridržavanje društvenih kriterija. Svi dobavljači u cijelom svijetu moraju se obvezati ispuniti gore navedene kriterije u skladu s društvenim standardom SA8000 u svojim vlastitim operacijama i također osigurati da ih njihovi dobavljači poštuju. Nadalje, načela i zahtjevi navedeni u Kodeksu ponašanja dobavljača sastavni su dio poslovnih odnosa između tvrtke Miele i njenih dobavljača. Dobavljač kao minimalne standarde prepoznaje detaljnije objašnjena načela iz područja ljudskih prava i prava zaposlenika, zaštite okoliša, etičkog poslovanja i korporativnog integriteta, odgovornih opskrbnih lanaca i due diligence pažnje, te se također obvezuje prenijeti ta načela i zahtjeve na uzvodne strukture opskrbnog lanca.

Analiza rizika

Što se tiče dobavljača, Miele redovito preispituje i prilagođava proces analize rizika koji je uspostavljen godinama. U tu se svrhu izravni dobavljači procjenjuju s obzirom na njihov rizični potencijal korištenjem eksternih indeksa rizika kao i drugih postojećih internih informacija (uključujući konkretne nalaze i iskustva) te se određuju prioriteti prema razinama rizika. Određivanje prioriteta čini osnovu za fokusirano, proaktivno upravljanje rizikom i djelovanjem od strane tvrtke Miele. Ovisno o klasifikaciji rizika dobavljača, navedeno uključuje različite radnje – uključujući godišnje inspekcije dobavljača na licu mjesta kako bi se osigurala usklađenost sa traženim kriterijima i minimalnim standardima.

Što se tiče procesa, Miele redovito provodi i dokumentira analizu rizika – najmanje jednom godišnje. Osim toga, provodi se analiza rizika povezana s događajem ako to zahtijeva procjena rizika koju je odredila tvrtka Miele ili ako postoje stvarni pokazatelji kršenja dužnosti – uključujući i neizravne dobavljače. Ako, usprkos svim mjerama predostrožnosti, postoje naznake da bi poslovne aktivnosti tvrtke Miele potencijalno mogle imati negativan utjecaj na ljudska prava, tvrtka Miele raspolaže postupkom eskalacije procjene, promjene, prekida i/ili ispravka aktivnosti, što može dovesti do prekida poslovnog odnosa.

Žalbeni postupak

Potičemo naše zaposlenike da prijave sumnje na kršenja ove izjave o politici ljudskih prava putem postojećih postupaka za rješavanje pritužbi ili sporova. Navedeno također uključuje lokalnu upravu, odgovorne odjele za ljudske resurse ili telefonsku liniju za usklađenost. Naši partneri i treće strane imaju priliku prijaviti potencijalna kršenja ove izjave o politici ljudskih prava na različite načine putem ombudsmana na www.miele.com.

Područja odgovornosti

Ukupna odgovornost za provedbu ove izjave o politici leži na Upravnom odboru koji se sastoji od šest članova. Odgovornost za provedbu dubinske analize ljudskih prava leži na dotičnoj upravi funkcionalnih područja Miele grupacije i implementira se prema specifičnosti zadatka. Time se osigurava da je svakom dijelu tvrtke jasna vlastita odgovornost za poštivanje ljudskih prava i njihovu svakodnevnu primjenu kako u vlastitom poslovnom području tako i u opskrbnom lancu. Cjelokupnu koordinaciju i kontrolu provodi središnja radna skupina koju vode Odjel za održivosti i regulatorne poslove te Pravni odjel i odjel usklađenosti.

 

Uprava tvrtke Miele

Na vrh stranice