Informacije o upravljanju izvješćima i žalbenim postupcima

Miele njeguje kulturu otvorenosti i okruženje suradnje u kojem oni koji su pogođeni mogu zatražiti savjet i izraziti zabrinutost. U tu svrhu, uz interne kanale, već dugi niz godina imamo vanjskog odvjetnika od povjerenja (ombudsmana) kojemu se povjerljivo i anonimno mogu obratiti zaposlenici i poslovni partneri.

Ombudsman prima informacije o mogućim povredama zakona ili internih pravila (upravljanje informacijama). Također se bavi žalbenim postupkom prema Zakonu o dužoj pažnji lanca opskrbe [PDF Pravila postupka]. Žalbeni postupak omogućuje osobama da prijave rizike za ljudska prava i okoliš, kao i kršenja ljudskih prava ili obveza vezanih uz okoliš.

Ombudsmana se može kontaktirati kako slijedi:

Dr. Carsten Thiel von Herff, LL.M.

Loebellstraße 4

D – 33602 Bielefeld

Telefon: +49 521 557 333 0 / Mobilni telefon: +49 151 58230321

E-pošta: ombudsmann@thielvonherff.de

Platforma za kontakt: www.report-tvh.com

Službena stranica: www.thielvonherff.de

 

Svatko tko šalje informacije u dobroj vjeri je zaštićen. Sve informacije će se pratiti s najvećom pažnjom i uz poštivanje prava svih uključenih.

Na vrh stranice