Ljudska prava – Naš stav
Naša predanost poštivanju ljudskih prava
Kao međunarodno aktivna obiteljska tvrtka, svjesni smo odgovornosti prema zaposlenicima, okolišu i društvu. Stoga smo predani poštivanju društvenih standarda, jačanju ljudskih prava i sprječavanju kršenja ljudskih prava.
Već 125 godina Miele stoji za visokokvalitetne kućanske i komercijalne uređaje kao nijedna druga tvrtka i smatra se oličenjem pouzdanih i dugotrajnih proizvoda. Jedna od nepokolebljivih vrijednosti tvrtke je odnos prema zaposlenicima i dobavljačima s poštovanjem i odgovornošću. Poštivanje ljudskih prava je nešto što se podrazumijeva za Miele u svim poslovnim aktivnostima - i bitno obilježje korporativne kulture.
Dugoročna implementacija SA8000 i Kodeksa ponašanja
Miele također od svojih dobavljača zahtijeva pridržavanje društvenih kriterija. Svi dobavljači u cijelom svijetu moraju se obvezati ispuniti gore navedene kriterije u skladu s društvenim standardom SA8000 u svojim vlastitim operacijama i također osigurati da ih njihovi dobavljači poštuju. Nadalje, načela i zahtjevi navedeni u Kodeksu ponašanja dobavljača sastavni su dio poslovnih odnosa između tvrtke Miele i njenih dobavljača. Dobavljač prepoznaje detaljnije objašnjena načela u područjima ljudskih prava i prava zaposlenika, zaštite okoliša, etičkog poslovnog ponašanja i korporativnog integriteta, odgovornih opskrbnih lanaca i obveza dužne pažnje, te se također obvezuje prenijeti ta načela i zahtjeve kroz čitavu strukturu opskrbnog lanca.
Analiza rizika
Što se tiče dobavljača, Miele redovito preispituje i prilagođava proces analize rizika koji je uspostavljen godinama. U tu se svrhu izravni dobavljači procjenjuju s obzirom na njihov rizični potencijal korištenjem eksternih indeksa rizika kao i drugih postojećih internih informacija (uključujući konkretne nalaze i iskustva) te se određuju prioriteti prema razinama rizika. Određivanje prioriteta čini osnovu za fokusirano, proaktivno upravljanje rizikom i djelovanjem od strane tvrtke Miele. Ovisno o klasifikaciji rizika dobavljača, navedeno uključuje različite radnje – uključujući godišnje inspekcije dobavljača na licu mjesta kako bi se osigurala usklađenost sa traženim kriterijima i minimalnim standardima.
Što se tiče procesa, Miele redovito provodi i dokumentira analizu rizika - najmanje jednom godišnje. Osim toga, provodi se analiza rizika povezana s događajem ako to zahtijeva procjena rizika koju je odredila tvrtka Miele ili ako postoje stvarni pokazatelji kršenja dužnosti - uključujući i neizravne dobavljače. Ako, unatoč svim mjerama predostrožnosti, postoje naznake da bi poslovne aktivnosti tvrtke Miele potencijalno mogle imati negativan utjecaj na ljudska prava, Miele raspolaže postupkom eskalacije za procjenu, promjenu, prekid i/ili ispravljanje aktivnosti, što može dovesti do prekida poslovnog odnosa.
Žalbeni postupak
Potičemo naše zaposlenike da prijave sumnje na kršenja ove izjave o politici ljudskih prava putem postojećih postupaka za rješavanje pritužbi ili sporova. Navedeno također uključuje lokalnu upravu, odgovorne odjele za ljudske resurse ili telefonsku liniju za usklađenost. Naši partneri i treće strane imaju priliku prijaviti potencijalna kršenja ove izjave o politici ljudskih prava putem ombudsmana na različite načine na www.miele.com.
Područja odgovornosti
Ukupna odgovornost za provedbu ove izjave o politici leži na šesteročlanom upravljačkom timu. Odgovornost za provedbu dubinske analize ljudskih prava leži na dotičnim upravama funkcionalnih područja Miele Grupe i provodi se za pojedine zadatke. Time se osigurava da je svakom dijelu tvrtke jasna vlastita odgovornost za poštivanje ljudskih prava i njihovu svakodnevnu primjenu kako u vlastitom poslovnom području tako i u opskrbnom lancu. Cjelokupnu koordinaciju i kontrolu provodi središnja radna skupina koju vode odjeli Sustainability and Regulatory Affairs i Legal and Compliance .
Uprava tvrtke Miele