O nama
Mnogo je dobrih razloga da odaberete Miele.
Slogan: Immer Besser
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001587/20000158793.png?impolicy=hero&imwidth=576&x=649&y=0&w=3841&h=3841&)
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001587/20000158774.png?impolicy=hero&imwidth=576&x=549&y=0&w=3841&h=3841&)
Mnogi razlozi govore u korist tvrtke Miele. Slogan „Immer Besser“ vrijedi od samog osnutka tvrtke Miele, davne 1899. godine. To znači da ćemo napraviti sve što možemo kako bi bili „Immer Besser“ u odnosu na našu konkurenciju i „Immer Besser“ nego što smo sada. Za naše kupce to znači osjećaj mira i bezbrižnosti znajući da su odabirom Miele uređaja dobro odabrali – najvjerojatnije doživotno.
Miele dizajn
Naš dizajn stoji za inovaciju, vrijednost i bezvremensku eleganciju. Oblikuje odnos između ljudi i proizvoda, ispunjava očekivanja, olakšava rukovanje i stvara povjerenje. Brojne nagrade za izvanredan dizajn proizvoda pokazuju da Miele u tome uspijeva na poseban način.
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001558/20000155863.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=1961&w=3565&h=2005&)
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001592/20000159232.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=1722&w=4512&h=2538&)
![](https://media.miele.com/images/2000017/200001796/20000179680.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=747&w=5120&h=2879&)
![](https://media.miele.com/images/2000016/200001603/20000160383.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=1812&w=3628&h=2040&)
![](https://media.miele.com/images/2000013/200001384/20000138417.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=261&y=15&w=4763&h=2679&)
![](https://media.miele.com/images/2000013/200001393/20000139322.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=10&y=1362&w=5110&h=2873&)
Održivost
Zaštita ljudi i okoliša, odgovorno ponašanje i za buduće generacije. Za nas je to održivost. Točnije: energetska učinkovitost i očuvanje resursa u proizvodima i proizvodnji te odgovornost prema zaposlenicima i društvu. Miele je dobitnik njemačke nagrade za održivost, član UN-ove inicijative za održivost Global Compact i potpisnik „Charta der Vielfalt“.
REACH – Informacije o kritičnim tvarima
Informacije o kritičnim tvarima sukladno Čl. 33 europske Regulative 1907/2006.
![](https://media.miele.com/images/2000001/200000119/20000011952.png?impolicy=hero&imwidth=2000&x=246&y=679&w=1038&h=584&)
Povijest
Dvije obitelji, jedna tvrtka: osnovana prije gotovo 125 godina od strane tehničara Carla Mielea i poslovnog čovjeka Reinharda Zinkanna, Miele je još uvijek u isključivom vlasništvu izravnih potomaka navedenih dvojice. S jedanaest zaposlenika, četiri tokarska stroja i jednim strojem za bušenje, Miele i Zinkann predstavili su svoje prve centrifuge za mlijeko i strojeve za maslac na tržište u gradu Herzebrock 1899. godine. Njihov slogan „Immer Besser“ i danas oblikuje tvrtku.
![](https://media.miele.com/images/2000016/200001645/20000164571.png?impolicy=hero&imwidth=2000&x=0&y=118&w=4452&h=2503&)
Lokacije u svijetu
Od Njemačke do cijelog svijeta: Miele je sada zastupljen u gotovo 50 država/regija s vlastitim podružnicama i na još 50 tržišta preko uvoznika.