Zašto ne dobivam glasovne poruke sa svog Miele kućanskog uređaja na svoj Google Nest Hub?
Da biste čuli glasovnu poruku na svom Google Nest Hub da je Vaš Miele kućanski uređaj završio radnju (npr. „Vaša perilica rublja je završila“), provjerite nekoliko postavki.
Google Home aplikacija: Aktivacija govornih obavijesti
Otvorite Google Home aplikaciju.
Odaberite svoj Miele kućanski uređaj.
Idite na postavke (Simbol zupčanika).
Provjerite da li su Govorne obavijesti aktivirane.
Google Home aplikacija: dodjeljivanje soba
Ako Vaš Google Nest Hub ne šalje glasovne obavijesti o statusu Miele kućanskog uređaja, moglo bi biti korisno grupirati Miele kućanski uređaj i Google Nest Hub u istu prostoriju u aplikaciji Google Home.
2.1. Google Nest Hub
Pozovite Google Nest Hub u Google Home aplikaciji.
Idite na postavke (Simbol zupčanika).
Odaberite Informacije o uređaju.
Pod Smještaj uređaja odaberite prostoriju.
2.2. Miele kućanski uređaj
Pozovite Miele kućanski uređaj u Google Home aplikaciji.
Idite na postavke (Simbol zupčanika).
Dodajte Miele kućanski uređaj u dom i odaberite istu prostoriju kao Google Nest Hub.
Alternativno odaberite Prostorija i odaberite istu prostoriju kao i Google Nest Hub.
Pohranite postavke.
Dodatni savjeti
Google Assistant: Provjerite je li Google asistent uključen na Vašem Google Nest Hub.
Glasnoća: Provjerite glasnoću na svom Google Nest Hub.
Ukoliko se i dalje pojavljuje greška, kontaktirajte Miele servis ili izravno online rezervirajte termin za popravak.