PretragaTraženje trgovca
Podrška za VašPećnice

Što se događa sa Smart Food ID (SFID) ako je moja pećnica vraćena na „tvorničke postavke“ ili nanovo umrežena?

Što se događa sa Smart Food ID (SFID) ako je moja pećnica vraćena na „tvorničke postavke“ ili nanovo umrežena?

Nakon vraćanja postavki pećnice na „tvorničke postavke“, morate ponovno povezati pećnicu na svoju Miele aplikaciju.

Aktivirane ili kupljene digitalne pametne značajke povezane su s Vašim računom u Miele aplikaciji i automatski se sinkroniziraju na Vašoj pećnici. Sinkronizacija može trajati nekoliko minuta.

Aktivirane ili kupljene digitalne pametne značajke su tada ponovno raspoložive.

Tražilica uputa za upotrebu

Tražilica uputa za upotrebu

Ovdje ćete pronaći upute za upotrebu svojih Miele uređaja
Pronađite svoje upute za upotrebu
Rezervirajte termin tehničara

Rezervirajte termin tehničara

Rado ćemo prihvatiti Vašu rezervaciju popravka online ili telefonom
Planirajte dolazak tehničara
Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Posjetite našu stranicu za kontakt kako biste vidjeli različite načine na koje možete stupiti u kontakt s nama.
Kontaktirajte nas