FAQ

Informacije o kampanji povodom 125 godina

Raspoloživost produženja jamstva od 125 tjedana

Je li produljenje jamstva od 125 tjedana dostupno za sve Miele uređaje?

Produženje jamstva za 125 tjedana dostupno je za odabrane proizvode povodom 125 godina tvrtke Miele. Detalje o modelima 125 Gala Edition možete pronaći ovdje.

Odnosi li se produljenje jamstva od 125 tjedana samo na uređaje kupljene izravno od Miele? Ili vrijedi i za uređaje kupljene u specijaliziranim trgovinama?

Produljeno jamstvo od 125 tjedana odnosi se na odabrane proizvode kupljene izravno od Miele ili ovlaštenog trgovca. Detalje o modelima 125 Gala Edition možete pronaći ovdje.

Kako mogu provjeriti ispunjava li moj uređaj uvjete za produženo jamstvo od 125 tjedana?

Svi uređaji koji imaju oznaku proizvoda „125 Gala Edition“ imaju pravo na produženo jamstvo od 125 tjedana. Detalje o modelima 125 Gala Edition možete pronaći ovdje.

Koliko dugo je dostupno produženo jamstvo od 125 tjedana?

Produženje jamstva za 125 tjedana dio je jubilarne ponude povodom 125 godina tvrtke Miele. Isto je dostupno za vrijeme trajanja kampanje.

Svoj sam uređaj kupio prije najave kampanje, ali još nije isporučen. Mogu li iskoristiti produljeno jamstvo od 125 tjedana?

Produljeno jamstvo od 125 tjedana odnosi se na odabrane proizvode kupljene unutar perioda trajanja kampanje. Ne odnosi se na kupnje prije početka kampanje te aktivacija jamstva putem Miele aplikacije* nije moguća.

Aktivacija produženja jamstva

Kako mogu za svoj uređaj aktivirati produženo jamstvo za 125 tjedana?

QR kôd

Molimo provjerite ispunjava li Vaš uređaj uvjete za produženo jamstvo za 125 tjedana. Kako biste aktivirali produženje jamstva za 125 tjedana, morate povezati svoj uređaj s Miele aplikacijom**. Za usisavače 125 Gala Edition dovoljno je registrirati uređaj u Miele aplikaciji**. Molimo skenirajte QR kôd, kako biste preuzeli Miele aplikaciju** ili kako biste otvorili Miele aplikaciju**. Kako biste dodali svoj novi Miele uređaj slijedite upute u Miele aplikaciji*. Zatim će Vas se automatski pitati da aktivirate svoje produženje jamstva za 125 tjedana.

Ako imam uređaj koji ispunjava uvjete, ali sam kliknuo ili nisam vidio upit za aktivaciju, kako još uvijek mogu aktivirati svoje jamstvo?

Ako se automatski zahtjev za aktivaciju produženog jamstva već pojavio u Miele aplikaciji* i na njega se nije kliknulo, jamstvo se može aktivirati putem stranice s pregledom jamstva. Za pristup stranici sa pregledom jamstva, dodirnite tipku „Profil“. Ako uređaj ispunjava uvjete za jamstvo od 125 tjedana, jamstvo se može aktivirati ovdje.

Mogu li produženo jamstvo od 125 tjedana aktivirati i online?

Produljeno jamstvo od 125 tjedana nije moguće iskoristiti putem Miele internetske stranice. Molimo aktivirajte jamstvo putem Miele aplikacije*.

Kada mogu za svoj uređaj aktivirati produženo jamstvo od 125 tjedana?

Jamstvo je potrebno aktivirati putem Miele aplikacije* unutar 30 dana od kupnje uređaja. Aktivacija preko Miele aplikacije* je moguća za vrijeme trajanja kampanje.

Ukoliko je uređaj isporučen nakon završetka razdoblja kampanje, obratite se Kontakt centru za pomoć.

Koje su mi informacije potrebne kako bih iskoristio produženo jamstvo od 125 tjedana?

Za uspješno povezivanje uređaja s Miele aplikacijom* od Vas će se tražiti da unesete datum kupnje uređaja i serijski broj. U mnogim slučajevima Miele aplikacija* može automatski prepoznati serijski broj tijekom postupka. Ako morate ručno unijeti broj, slijedite upute u aplikaciji ili upotrijebite tražilicu tipske naljepnice kako biste pronašli serijski broj na svom uređaju.

Hoću li dobiti potvrdu da je aktivacija uspjela?

Odmah nakon dovršetka aktivacije jamstva, status jamstva ažurirat će se u Miele aplikaciji* i prikazat će Vaše produženo jamstvo. Certifikat s Vašim uređajem i pojedinostima o jamstvu također će Vam biti poslan e-poštom.

Uparivanje ili registracija uređaja putem Miele aplikacije*

Kako svoj uređaj mogu povezati s Miele aplikacijom*?

Molimo preuzmite Miele aplikaciju* iz Apple Store ili s Google Play Store. Otvorite aplikaciju i slijedite upute, kako biste dodali svoj uređaj. Za upute korak po korak za proces uparivanja molimo pogledajte naš video za uparivanje uređaja.

Koje pretpostavke sustava moram uzeti u obzir prilikom preuzimanja Miele aplikacije*?

Minimalne uvjete naći ćete u informacijama iz App Store ili Google Play Store. Za više detalja pogledajte zahtjeve sustava na našoj internetskoj stranici.

Zašto moram povezati svoj uređaj s Miele aplikacijom* kako bih iskoristio produženo jamstvo od 125 tjedana?

Uređaji koji ispunjavaju uvjete za produženo jamstvo od 125 tjedana automatski će prepoznati Miele aplikacija*. Aktivacija produženog jamstva od 125 tjedana vrlo je brza i jednostavna. Čak i nakon aktivacije, u svakom trenutku možete vidjeti status jamstva svog uređaja.

Ako ne mogu povezati svoj Miele usisavač 125 Gala Edition s Miele aplikacijom*, kako onda mogu aktivirati svoje jamstvo?

Kako biste aktivirali produženje jamstva od 125 tjedana, preuzmite Miele aplikaciju* i registrirajte svoj usisavač 125 Gala Edition. Zatim će Vas se automatski pitati da aktivirate svoje produženje jamstva za 125 tjedana.

Svoj uređaj ne mogu povezati s Miele aplikacijom* jer mreža nije pronađena. Kako mogu aktivirati svoje jamstvo?

Ako imate problema s vezom, možete aktivirati produženo jamstvo od 125 tjedana jednostavnom registracijom svog uređaja u Miele aplikaciji*. Nakon registracije automatski će Vas se pitati da li želite aktivirati svoje produljeno jamstvo od 125 tjedana.

Aplikacija traži da unesem serijski broj, ali ne mogu pronaći svoju tipsku naljepnicu sa serijskim brojem. Kako svoj uređaj mogu povezati s Miele aplikacijom** bez svog serijskog broja?

Svoj serijski broj možete lako pronaći pomoću tražilice tipske naljepnice. Bez serijskog broja ne možete aktivirati jamstvo za svoj uređaj. Za pomoć molimo kontaktirajte naš tim kontaktnog centra.

Usluge popravka

Koliko je ukupno jamstvo za moj 125 Gala Edition uređaj?

Dodatno jamstvo se izravno nastavlja na 2-godišnje Miele jamstvo i produljuje ga za dodatnih 125 tjedana. Ukupno jamstveno razdoblje je 4 godine i gotovo 5 mjeseci.

Moj uređaj ispunjava uvjete za dodatnih 125 tjedana produljenog jamstva. Mogu li ovo jamstvo produžiti i na dulje razdoblje?

Da, svoje dodatno produženo jamstvo za 125 tjedana možete produžiti na ukupno 10 godina uz jednokratnu naknadu. Molimo kontaktirajte naš Miele kontaktni centar.

Koje su bitne prednosti produženog jamstva od 125 tjedana?

Bitne prednosti produženog jamstva:

  • Maksimalna sigurnost: Nema troškova za popravak kvarova tijekom produljenog jamstvenog roka, osim ako su uzrokovani namjerno ili krajnjom nepažnjom. Produljeno jamstvo pokriva sve troškove rada i putovanja kao i troškove rezervnih dijelova.
  • Novi uređaj: Dobit ćete novi uređaj ako ne možemo popraviti Vaš uređaj.
  • Pouzdano i brzo: U slučaju popravka, naši visokokvalificirani servisni tehničari pružaju brzu i pouzdanu pomoć.
Što je pokriveno produljenim jamstvom?

Produljeno jamstvo je potpuna zaštita popravka i uključuje sve troškove rada, kao i troškove rezervnih dijelova, osim ako su uzrokovani namjerno ili krajnjom nepažnjom. Primjenjuju se uvjeti ugovora.

Što nije pokriveno produljenim jamstvom?

Produljeno jamstvo ne pokriva:

- Kvarove koji nastaju zbog nestručnog postavljanja
- Oštećenja koja nastaju zbog intervencije koju nije izvršio Miele ili ovlašteni Miele servisni partner
- Potrošni materijal/pribor, na primjer: sredstva za čišćenje, filtre s aktivnim ugljenom, filtre za vodu
- Uzroke kvarova izvan uređaj (vanjski utjecaji poput transporta, oštećenja od udara i udarca ili prirodnih događaja)
- Nepravilnu uporabu i rukovanje, poput uporabe neprikladnih sredstava za čišćenje ili kemikalija kao i oštećenja uzrokovana usisavanjem tekućina, građevinske prašine ili tonera
- Trošenje povezano s uporabom i prirodno trošenje, kao što je smanjena otpornost baterija i komponenti koje se, prema uputama za rukovanje, moraju redovito mijenjati tijekom radnog vijeka proizvoda.

Za daljnje pojedinosti pogledajte uvjete produženog jamstva.

Mogu li prenijeti produljeno jamstvo od 125 tjedana na novog vlasnika ili drugi uređaj?

Produljeno jamstvo od 125 tjedana ne može se prenijeti na druge uređaje. Ako uređaj promijeni vlasnika, produženo jamstvo se može prenijeti na novog vlasnika. Molimo kontaktirajte Miele kako biste potvrdili novog vlasnika.

Ako preselim svoj uređaj u drugu državu, hoće li moje produljeno jamstvo od 125 tjedana ostati važeće?

Produljeno jamstvo od 125 tjedana ostaje važeće ako je uređaj kupljen i nalazi se u državi članici EU, Velikoj Britaniji, Norveškoj ili Švicarskoj. Kako biste provjerili valjanost na drugim tržištima, molimo pogledajte lokalne uvjete i odredbe ugovora o produženom jamstvu.

Produljeno jamstvo također uključuje popravke od strane servisnog partnera?

Miele nastoji pružiti brzu uslugu u slučaju kvara. U sklopu produljenja jamstva podrška će Vam biti Miele servisna služba ili ovlašteni servisni partner. Vrijede Opći uvjeti.

Miele neće prihvatiti popravke koje izvrše neovlašteni serviseri.

Što se događa ako se uređaj više ne može popraviti?

Ako se uređaj više ne može isplativo popraviti ili je popravak nemoguć, dobit ćete identičan ili ekvivalentni novi uređaj.

Sa zamjenskim uređajem ne može se jamčiti komunikacija (umrežavanje) s drugim uređajima i postojećim kućnim sustavom. Ako se uređaj zamijeni, preostalo jamstveno razdoblje navedeno u ugovoru prenosi se na novi uređaj.  

Alternativno, po želji se može vratiti odgovarajuća trenutna vrijednost uređaja. Ako Miele nadoknadi trenutnu vrijednost uređaja, produljeno jamstvo prestaje.  

Za pojedinosti molimo pogledajte uvjete produženog jamstva.

Bilješke
  1. 1.
    *Raspoloživo za mobilni uređaj (minimalne uvjete naći ćete u informacijama iz App Store). Dodatna digitalna ponuda tvrtke Miele & Cie. KG. Sve pametne primjene omogućuje sustav Miele@home. Opseg funkcija može varirati ovisno o modelu i državi.